loading...
ميهن دانلود
حسين وسجاد بازدید : 77 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX Video easy HD v3.0.1.29 - ساده اما با کیفیت

از سری نرم افزارهای ویرایش فیلم که این بار در ادامه محصولات کمپانی MAGIX به آن اشاره خواهیم کرد MAGIX Video easy HD نام گرفته است. ابزاری حرفه ای که اصلا فلسفه انتشارش ساده بودن کار با آن است. این ابزار به شکلی طراحی شده که همه می توانند از آن بهره ببرند ؛ واسط کاربری به مانند ابزارهای دیگر نیست و کاربر به راحتی می تواند در طول چند دقیقه تمامی بخش های مختلف نرم افزار را زیر و رو کند. این ابزار بهترین گزینه های برای افرادی است که می خواهند اولین گام ها را برای ویرایش فیلم ها بردارند ، به عبارت دیگر MAGIX Video easy HD مناسب برای خانواده هایی است که هرچند اطلاعات زیادی از سیستم های رایانه ای ندارند اما می پسندند که فیلم های خانوادگی گرفته شده با دوربین های دیجیتالی را خودشان ویرایش و تدوین کنند.
البته امکانات نرم افزار به مانند واسط کاربری و نامش آنقدرها هم ساده نیست و تقریبا تمامی امکاناتی که در دیگر نرم افزارها هم یافت می شود در این ابزار گنجانده شده و تنها طرز قرار گرفتن آن ها در نرم افزار کمی متفاوت است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری ، Import از انواع دوربین های دیجیتالی در ورودی ها ، ویرایش انواع ویدئوهای موجود برروی هارددیسک سیستم ، کیفیت فوق العاده هم در زمان ویرایش و هم در زمان گرفتن خروجی ، امکانات تبدیل از انواع مختلف سیستم های ویدئویی نظیر فیلم های VHS ، وجود مجموعه ای از افکت ها  و Transition ها که دستان کاربر را برای جذاب تر کردن خروجی باز تر خواهند کرد ، پیش نمایش لحظه به لحظه از تمامی کارها و در نهایت هم گرفتن خروجی به انتخاب کاربر از جمله خصوصیت هایی هستند که در نسخه ی جدید MAGIX Video easy HD دیده می شوند. 

حسين وسجاد بازدید : 75 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند. این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

حسين وسجاد بازدید : 59 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 15

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد. 
کیفیت بسیار مناسبی که این سریال دارد به موفق تر بودن آن کمک خواهد کرد. فصل اول این انیمیشن به تازگی عرضه شده است. ما سعی کرده ایم تا بهترین کیفیت را با کمترین حجم ممکن گردآوری کنیم تا کار دانلود قسمت های مختلف برای شما کاربران آسان تر شود. پیشنهاد می کنیم حتما این سریال فوق العاده را دانلود کرده و از تماشای کارهای هیجان انگیز این پاندا لذت ببرید.

حسين وسجاد بازدید : 56 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود gBurner v3.1 - ساده ترین ابزار رایت لوح های فشرده

gBurner نام نرم افزاریست بسیار کارآمد که به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده تا کاربران را قارد سازد کار رایت اطلاعات برروی لوح های فشرده را به راحتی امکانپذیر سازد. این نرم افزار ساده که قارد است تا تمامی انواع لوح های فشرده از سی دی ها گرفته تا جدیدترین مدل آن ها یعنی Blu-ray را پشتیبانی کند با استفاده از واسط کاربری ساده اش طوری عمل می کند که کاربران مبتدی هم به راحتی بتوانند از امکانات این نرم افزار بسیار کم حجم استفاده کنند. این نرم افزار امکاناتی که برای یک نرم افزار رایت لازم است در خود جمع کرده هرچند شاید به اندازه نرم افزارهایی نظیر Nero کامل نباشد اما در هر صورت با این حجم اندک می تواند در بیشتر مواقع بسیار کارآمد تر از Nero هم عمل کند. 
رایت اطلاعات به صورت های مختلف ، پشتیبانی از فرمت های صوتی برای رایت به صورت لوح فشرده صوتی ، امکان ساخت دیسک بوتیبل ، امکان ساخت ایمیج و یا رایت آن ها و پشتیبانی از تکنولوژی MultiSession از جمله خصوصیاتی هستند که در نرم افزار gBurner محسوب می شوند. حجم کمتر 2 مگابایت ارزش حداقل یک بار تست را دارد.

حسين وسجاد بازدید : 67 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.233 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد. كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

حسين وسجاد بازدید : 60 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Youda Mystery The Stanwick Legacy - ساعت ها سرگرمی

بازی زیبایی که برای شما در نظر گرفته ایم و قصد داریم در این مطلب شما را با آن آشنا کنیم Youda Mystery: The Stanwick Legacy نام دارد. بازی زیبا و سرگرم کننده ای که بازهم اشیاء مخفی شده در بازی داستان را رقم می زنند و دوباره Player باید در هر مرحله به دنبال شی هایی باشد که در تصویر به صورت کاملا زیرکانه مخفی شده اند تا بتواند با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، به حقیقت یا همان راز اصلی بازی دست پیدا کند.
Youda Mystery: The Stanwick Legacy که گرافیک بسیار مناسبی هم دارد برروی انواع سیستم ها با سخت افزارهای در حد متوسط هم سازگار بوده و به سبب داستان جالب و تا حدودی هیجان انگیزش کاربران را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد. مراحل مختلف در بازی طوری طراحی شده اند که کاربر احساس تکراری شدن را به ذهن خود راه ندهد. پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کرده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. ..

حسين وسجاد بازدید : 69 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود Symantec Norton Internet Security & AntiVirus 2012

بي شك هيچ گاه نمي توان از كنار نام هايي كه هميشه بر سر زبان ها بوده اند به آساني عبور كرد ؛ اين امر در هر زمينه اي صادق است ، در رايانه ها هم به همين شكل دنبال مي شود براي مثال در قسمت نرم افزاري هيچ گاه نمي توان در زمينه گرافيك از نرم افزاري به نام فتوشاپ عبور كرد يا حتي اصلا از شركت سازنده آن يعني Adobe هم نمي توان چشم پوشي كرد. در زمينه امنيت هاي رايانه اي هم شكي نيست كه هرگاه نام Symantec برده مي شود يعني امنيتي پايدار در راه است و نمي توان به آساني از محصولات اين شركت عبور كرد و وقتي هم نام Norton به ميان مي آيد يعني بايد انتظار داشته باشيم تا ايمن ترين سيستم ها را در مقابله با فايل هاي مخرب در چنته داشته باشيم.
Symantec Norton كه يكي از قدرتمندترين بسته هاي نرم افزاري در سراسر جهان به شمار مي رود تحت عنوان هاي مختلف ارائه مي شود تا كاربران بتوانند با توجه به كاربر سيستم خود يكي از آن ها را برگزيده و امنيت را با اين محصولات تجربه كنند. نهايت قدرت و پايداري در مقابل فايل هاي مخرب و همچنين سرعت بالا در اسكن و شناسايي فايل هاي ويروسي و مخرب كه در نسخه هاي جديد به صورت محسوسي مشاهده مي شود جز مهم ترين امكاناتي هستند كه Norton Internet Security  و Norton AntiVirus‌ به كاربران ارائه مي دهند. اين دو از نظر ساختار كلي يكي هستند اما در عمل و در جزئيات تفاوت هايي دارند كه كاربر مي تواند با انتخاب يكي از آن ها امنيت را تجربه كند.
آنتي ويروس قدرتمند اين محصولات به همراه به روز رساني هاي سريعي كه نهايت امر بين 5 تا 15 دقيقه زمان لازم دارد تا آخرين بانك اطلاعاتي ها را دريافت كند امكاناتي هستند كه در اين دو محصول به صورت يكسان تعريف شده اند. مهم ترين تفاوت Internet Security و AntiVirus‌ در وجود ديوار آتشي است كه در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنيت را در محيط مجازي اينترنت پايدار تر به كاربران ارائه مي دهد. بهينه سازي سيستم و نهايت كارآيي در آن با استفاده از قابليتي به نام PC TuneUp فراهم شده تا كاربر بتواند علاوه بر دارا بودن يك بسته امنيتي هميشه آن را آنتي ويروسي سنگين خطاب كرده اند سيستم كارآمد را داشته باشد ، البته اين دليل بر كاهش كارآيي سيستم در استفاده از اين بسته ها نيست بلكه سرعت اجرا و همچنين عدم كاهش كارآيي سيستم در هردو اين نرم افزار ها بسيار قوي و قدرتمند است.
امنيت بالا در شبكه هاي رايانه اي و قابليت محدود كردن ورودي ها و خروجي ها در شبكه ها يكي از خصوصياتي است تا كاربران بتوانند از ارسال ها و دريافت ها كاملا آگاه باشند. وجود آنتي اسپم قدرتمند هم يكي از خصوصياتي است كه تنها در Internet Security مشاهده مي شود و اين قابليت در Antivirus قابل استفاده نخواهد بود. البته خصوصيت برقراري امنيت در شبكه ها هم براي كاربراني كه از Internet Security  استفاده مي كنند تعريف شده است. 
نسخه 2012 از اين دو محصول مدت نسبتا طولاني نیست كه عرضه شده و علاوه بر قابليت هاي جديد واسط كاربري متفاوتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه به سادگي قابل استفاده و بهره وري خواهد بود. پس از گذشت اين مدت هم هنوز هيچ كرك كاملي ارائه نشده است اما Trial Reset موجود كه در سايت هاي مختلف هم انتشار يافته توانايي ريست كردن حالت آزمايشي را براي مدت 165 روز دارد كه به نظر مي رسد مدت زمان بسيار خوبي براي استفاده از اين بسته هاي امنيتي باشد . با اين تفاسير پيشنهاد مي كنيم حتما اين بسته هاي امنيتي قدرتمند را از سايت آسان دانلود دريافت نموده و تفاوت را در امنيت با آن ها تجربه كنيد...

حسين وسجاد بازدید : 81 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود XYplorer v10.90 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد...

حسين وسجاد بازدید : 74 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود Focus Photoeditor v6.3.9.6 - ویرایشگری ساده اما قدرتمند

Focus Photoeditor یک ویرایشگر فوق العاده حرفه ای برای تصاویر به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که در عین سبک بودن قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری کاملا متفاوتی نسبت به نرم افزارهای دیگر بهره می برد امکاناتی نظیر ویرایش حرفه ای تصاویر با دارا بودن امکاناتی کامل را به کاربر هدیه می دهد.Focus Photoeditor نه تنها یک ویرایشگر تصویر است بلکه قدرت مرور و مدیریت تصاویر را هم داشته و می تواند به سادگی مدیریتی کامل را بروی عکس ها انجام دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت آلبوم های تصاویر برای صفحات وب است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و البته بسیاری از شرکت های نرم افزاری در این زمینه فعالیت می کنند.
افکت ها و براش های موجود در این نرم افزار قادرند تا دستان کاربر را برای به وجود آوردن بهترین تغییرات در تصاویر کمک کنند. نسخه جدید این نرم افزار والبته نسخه های قبلی قابلیت سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی عکاسی را نیز دارند که این امر خود می تواند کمک زیادی در ویرایش و مدیریت تصاویر به کاربران نماید. سرعت ویرایش و پردازش تصاویر در این نرم افزار فوق العاده بالا و مثال زدنی در میان نرم افزارهای مشابه است. همه فرمت های رایج عکس در این ابزار قابلیت بهره وری دارند، از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار ساخت و طراحی تصاویر به صورت نقاشی، ساخت کاورها برای انواع سی دی ها ، طراحی لوگو و ... را به صورت حرفه ای نام برد. نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار کامل که بیش از 30 فیلتر را در خود جای داده است در دستان شما و برروی سایت آسان دانلود قرار گرفته است، به سادگی می توانید آن را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

حسين وسجاد بازدید : 71 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)
دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - مبدل همه فرمت ها

همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. 
این ابزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی هم دارد با شناسایی انواع فرمت ها این قابلیت را به کاربر می دهد که فرمت خروجی را انتخاب کرده و به راحتی تبدیل را انجام دهد. تبدیل اسناد با فرمت های مختلف به فرمت رایج PDF از جمله مهم ترین خصوصیتی است که در همان مراحل اولیه کار به چشم می خورد ؛ ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، پشتیبانی از انواع استانداردها و چندین و چندین قابلیت دیگر که All File to All File Converter 3000 با خود به همراه دارد از جمله مواردی هستند که به عنوان قابلیت های کاربردی در این نرم افزار مشاهده می شوند.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 1,614
  • بازدید کلی : 56,027
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ